Jde o největší panoramatické střešní sklo, které se dokáže pomocí jednoho tlačítka zcela ztmavit nebo zprůhlednit. To umožňuje speciálně vyvinutá fólie, ve které pomocí elektřiny dochází ke změně směru atomů a tím i zbarvení skla. Sklo, které poprvé ve svém modelu využila automobilka Daimler-Chrysler, výrazně zvyšuje komfort pro posádku vozu.
Jde o největší panoramatické střešní sklo, které se dokáže pomocí jednoho tlačítka zcela ztmavit nebo zprůhlednit. To umožňuje speciálně vyvinutá fólie, ve které pomocí elektřiny dochází ke změně směru atomů a tím i zbarvení skla. Sklo, které poprvé ve svém modelu využila automobilka Daimler-Chrysler, výrazně zvyšuje komfort pro posádku vozu.
Pro vyhřívání čelního skla se v tomto případě místo drátků využívá tzv. coating, kdy se na sklo nanášejí nanovrstvy stříbra a dalších kovů. Tyto kovy jsou vodivé a díky tomu je možné sklem rozvádět teplo. Nanovrstvy také zabraňují vniknutí UV a infračerveného záření.
Zajímavým projektem je vyhřívání čelního skla pod stěrači a v části, kde je instalovaná kamera. Využíváme pro to speciální PVB fólii, která je součástí čelního skla. Pomocí speciálního robota vkládáme do této fólie speciální drátky. Ty pak umožňují vyhřívat i tyto části čelního skla.
Zajímavým projektem je vyhřívání čelního skla pod stěrači a v části, kde je instalovaná kamera. Využíváme pro to speciální PVB fólii, která je součástí čelního skla. Pomocí speciálního robota vkládáme do této fólie speciální drátky. Ty pak umožňují vyhřívat i tyto části čelního skla.
Do čelních skel se implementuje stále více různých senzorů, čidel nebo antén. Mezi naše speciální projekty patří implementace antény určené pro GPS navigace a rádio. V Chudeřicích osazujeme antény na čelní skla pomocí speciálních robotů.
Jde o největší panoramatické střešní sklo, které se dokáže pomocí jednoho tlačítka zcela ztmavit nebo zprůhlednit. To umožňuje speciálně vyvinutá fólie, ve které pomocí elektřiny dochází ke změně směru atomů a tím i zbarvení skla. Sklo, které poprvé ve svém modelu využila automobilka Daimler-Chrysler, výrazně zvyšuje komfort pro posádku vozu.
Zajímavým projektem je vyhřívání čelního skla pod stěrači a v části, kde je instalovaná kamera. Využíváme pro to speciální PVB fólii, která je součástí čelního skla. Pomocí speciálního robota vkládáme do této fólie speciální drátky. Ty pak umožňují vyhřívat i tyto části čelního skla.
Vyrábíme všechny typy automobilových skel, od čelních přes boční až po zadní a střešní. Naše skla můžete vidět v mnoha modelech všech významných automobilek.
Více o sklechVyrábíme všechny typy automobilových skel, od čelních přes boční až po zadní a střešní. Naše skla můžete vidět v mnoha modelech všech významných automobilek.
Více o sklechK personifikaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookies. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.
Soubory cookies nezbytné pro fungování webu.
Tyto soubory cookie měří návštěvnost jednotlivých stránek a umožňují nám tak vyhodnocovat, co se vám líbí.
Tyto soubory cookie nám umožňují přizpůsobit web vašim osobním potřebám a zájmům.
Tyto soubory cookie umožňují zobrazení naší reklamy na jiných webech a zobrazování reklam vám na míru.